News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KeyCat

QuoteOriginally posted by Horizon
Jag hade gärna varit med, men jag sitter här med en massa stygn i knät och hela skiten i bandage. Narkosen verkar sitta hur länge som helst, så jag hade inte varit att lita på i luften känner jag... ;)

Kooom igen nu Hårizånten! Lite go narkos har väl ingen dött av :p

Om jag lovar att inte flåsa i mic'en????

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

BEQ


Horizon

KC:\>> Nej, narkosen var sannerligen en höjdare.

Syster: "Tänk nu på något roligt, så kanske du drömmer om det när du sover."
Horiz: "Okej, jag ska tänka på en schysst motorcykel. Kanske en Hondaaaaaaaa..." (ögonen går i kors) och sedan *snark*.

:D

BEQ:\>> Tack, det värmer! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Jaså, du fick inte den klassiska räkna högt till tio. "Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju..... zzz...." :D

Horizon

QuoteOriginally posted by BEQ


            Jaså, du fick inte den klassiska räkna högt till tio. "Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju..... zzz...." :D

Nej, av någon anledning körde de en annan avledande manöver på mig. Kanske ville de bara variera sig? :)

Fick även gas i mask över ansiktet, så det vart dubbelt upp för min del. Efteråt sa narkosläkaren att han hade fått ge "ganska mycket" narkosmedel för att jag skulle vara tillräckligt lugn att skära i. Undrar hur mycket sova jag fick egentligen? Kände mig som på en (mycket) bättre fest när jag vaknade. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

När jag blivit opererad vaknade jag på uppvakning och kände mig tokpigg och ville åka hem. Sen började jag hög som jag var ringa helt besatt i en telefon för att prata med mina föräldrar och flickvän. Jag tror jag slog fel nummer 3-4 ggr :D

Sen bar det av till en sjuksal och på vägen dit slog det till - Det enorma illamåendet. Sen spydde jag som en gris i åtta timmar. Det visade sig att jag hade fått svälja rätt stora mängder blod. (Tog bort halsmandlarna) :(

Men du verkar ju ändå ha varit fruktansvärd pigg som kom hem samma kväll efter narkos.

BEQ

Gissa vad jag gör nu? :D

Finns på TS. Fick 4 st i första starten och landade och snabbtankade. Skojsan!

Horizon

Hehe, ja jag slapp de berömda spyorna. De tog jag med magsjukan i våras. :D

Mår faktiskt riktigt bra med tanke på vad kroppen var med om igår. Sov inatt utan smärtstillande och idag kan jag gå utan kryckor, dock lätt framåtböjd á la gammal farbror och med höger knä låst i ca. 20 graders vinkel. :)

Skulle kunna tänka mig narkos en gång till för skojs skull, hoho... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names