News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lupson

#40
Oj..jag sov visst bort hela eftermiddagen och givetvis är det fotboll ikväll för min del också.

EDIT: Fast jag hann köra några sorties på en välbefolkad server, 1-2 fick jag i score i min Su-27. Rätt trevligt måste jag säga, fast det blir ju väldigt mycket enmanskrigande på en sådan server - speciellt denna där det var ett nattuppdrag, svårt att hålla formation visuellt då.

Nu ska jag fira min första online-seger med kebabrulle och fotboll!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ

Körde ny på S77ths server med 10-12 pers. Det är förbannat kul. Ikväll hade de också skickat upp en AWACS på varje sida, vilket gjorde att man fick lite stridsledning. Det blir en jäkla skillnad mellan de ryska kärrorna med luftläge/taldatastridsledning (länk) och F-15 med endast tal. Skicka sedan på en länk mellan flygplanen så får ni en bild av hur det ska vara :D  Det blir jäkligt kul med så många mänskliga spelare och sedan en rejäl BVR-strid. Skjuta bort sina 8 robotar, landa, snabbtanka och upp igen. Hur kul som helst! Jag saknar bara någon härifrån att köra med så man kan köra över TS.

/BEQ

Lupson

Jag är också sugen på mer online med nosigfolk - säg till på ICQ eller kolla helt enkelt på GBG TS2-servern (129.16.145.3:8767) ifall jag är där - jag kan lägga mig nånstans så är det bara att hojta och se ifall jag är hemma :)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

khalifa330

#43
QuoteHur fan presenteras IFF-resultatet i de ryska kärrorna?

BEQ, du har säkert listat ut det redan med tanke på dina och LupsonÃ,´s onlinebravader.

Fi presenteras som en Triangel i HDD samt Egna presenteras som en cirkel.

(Självklart med en vektor i dessa symboler som visar vilken rikting dem är på väg)

Fly Low, Hit Hard!

BEQ

Yes, men tack ändå Khalifa!

KeyCat

Tänkte se om jag hade någon tur i MiG-29:an ikväll. Lägger mig på GBG TS 2 om ca 15 minuter.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Jag hade gärna varit med, men jag sitter här med en massa stygn i knät och hela skiten i bandage. Narkosen verkar sitta hur länge som helst, så jag hade inte varit att lita på i luften känner jag... ;)

Lovar att flyga in mig på LockOn under min rehab. Blir sugen när jag läser era debriefings! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Är redan där Keycat och jag ser att Lupson är med också.