News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Grafikkortet är kass. Men så fort mitt 5870 dyker upp är jag med.

Horizon

Nä hörru, det blev "Dagen då jorden stod still" istället. Känner mig lite kass i kroppen jag med... urk.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Klockan är 01:30 en torsdag och jag konstaterar att jag fastnade i uppdragsmakaren till Lock On...

Men nu har jag påbörjat ett spännande uppdrag (hoppas jag) Här kommer lite bilder som Intel har tagit fram  :angel:
En av bilderna kan vi kalla satellitbild och den andra är tagen ungefär i anfallsriktningen (den varierar lite beroende på mål)



Edit: Tanken va nu att jag skulle lägga upp bilderna med hjälp av funktionen av forumet men det gick inte...då får det bli nån annan gång när jag har lite mer energi!

Horizon

Det här ska bli kul! Hoppas vi får lite fler piloter denna gång. Ditt Mig-29-uppdrag var riktigt underhållande i all sin enkelhet! Om du ska posta bilderna så får du gärna använda någon annan funktion än forumets inbyggda, så kan jag också se dem. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Väntar på mitt nya grafikkort.. Sen är jag med!

Baztid

Hur gick de med ditt uppdrag JC? Jag är ledig HELA veckan och har pliktskyldigt vänt dygnet lite skevt ;)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Justin Case

Det är på G, jag har dock inte gjort så mycket med det de senaste dagarna men nu när intresse visas så ska jag ta tag i det igen!

Horizon

Jag är med en sväng ikväll om det ska flygas. Säg till mig på MSN bara.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names