Positiva indikationer

Started by KeyCat, November 15, 2003, 14:50:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

TrakDah>Fräcka källor, sen att det är ryssar som gjort spelet kan ju både vara på gott eller ont, dvs pro ryska vapen eller ett försök till jämlikhet i realismen plus att man får tillgång till ryska källor angående vapnen som kanse inte Falcon gänget får tillgång till. Iofs har dom säkert ryssar i sina devgroups.

Jag vill kunna köra riktig wild weasel i moderna kärror, hoppas lo-mac kommer ge mig möjlighet, har sneglat endel på Project 1 strike fighters, men det verkar vara lite si och så med stabiliteten och support från tillverkaren.

På nätterna drömmer jag om en flygsim som simulerar luftkriget i vietnam men det är bara drömmar antar jag, politiskt självmord för en tillverkare att ge sig på den eran kanske ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Det har kommit ett flertal Vietnam spel på sista tiden (plus ett antal i produktion), så detdär med politiskt självmord kan vi nog avskriva. ;)

TrakDah

#10
Jim,

jag har påpekat flera gånger att så funkar inte betan i LO. :)

Det du antar må stämma för vanliga spel - specifikt för IL2 där utvecklaren flera gånger sagt att "vi är i Ryssland, jag har ryska uppgifter på flygmodeller så det är dessa jag använder". I fallet LO är dess ryska bakgrund ingen hjälp åt endera hållet. Alla vapenuppgifter osv kommer från oss i betan! Flygmodeller, vapenmodeller, 3D-modeller (som du vet har ju en av er här i forumet hjälpt till där :))... Allt kommer från betan! Självklart utgår ED från de data de samlat på sig under åren, men det är beta-killar som korrigerar dessa uppgifter så att det stämmer, efter källor som vi sitter på. Så på så sätt är LO i utvecklingsstadiet redan en "community-produkt", typ F4. Skillnaden är att det finns ordning och samordning :p
Det finns 2 beta team till LO: ett ryskt (rysktalande och allt) kopplat till ED och ett internationellt kopplat till Ubi (mitt). De två teamen har olika direktpåverkan, men ED-teamet kan påverka tidigare och Ubi-teamet har "sista ordet" :)

Denna vid-cap kommer från en av de spanska beta-testarna (liten grupp betor därifrån). Vet inte så mycket mer om den.

Hoppas det var ett tillräckligt koherent svar :D

/TD