News:

No significant change

Main Menu

PM funktionen

Started by Bax, November 11, 2003, 14:23:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Snajper: Varför kan jag bara skicka ett PM om dan ?
Det återkommande meddelandet säger you have exceeded the number of PMÃ,´s today eller nått liknande. Är det kanske nån intällning på min dator eller ?

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Snajper

Tjaaa... Inte vet jag... :-OO Jag lägger allt mindre tid på den här siten för varje dag som går och (som tur är) klarar den sig ganska väl själv. När det dyker upp sånna här saker så känner jag itne direkt för att börja luska i det och felsöka (sånt gör jag nämligen hela dagarna på jobbet).

Den gränsen som var satt var 50 PM om dagen, kan ju vara så att det är en bugg ngnstans som gör att inte spärren inte funkar. Jag har nu tagit bort spärren helt så får vi se om det funkar, om inte, tjaa...
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

QuoteOriginally posted by Snajper


            Tjaaa... Inte vet jag... :-OO Jag lägger allt mindre tid på den här siten för varje dag som går och (som tur är) klarar den sig ganska väl själv. När det dyker upp sånna här saker så känner jag itne direkt för att börja luska i det och felsöka (sånt gör jag nämligen hela dagarna på jobbet).



Ugh, det där låter oroande. Snajper håller på att tackla av verkar det som? :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            Och jag tänker inte dra igång någon diskussion igen... :-OO


Jag förstår dig, Magnus.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names