News:

No significant change

Main Menu

Akta er för Swen! =)

Started by Horizon, October 23, 2003, 00:09:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ni har säkert redan hört om Swen, men jag tänkte att det kunde vara bra med en påminnelse ändå. Bifogar några bilder. Ser faktiskt riktigt seriöst ut när man får det hem i mailboxen.

NAV tog honom i dörren. Glöm inte att uppdatera era virusdefinitioner!

Mvh / Horizonten

http://w1.312.telia.com/~u31241286/Viruset%20Swen1.jpg

http://w1.312.telia.com/~u31241286/Viruset%20Swen2.jpg
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Horizon>Trevligt citat, jag hoppas verkligen att om du gillade filmen läser/läst boken :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Lina har fått en hel hög Swen men som sagt, NAV är med på noterna.

Själv kommer jag ihåg när jag fick en diskett av en kompis som antivirusprogrammet på min Amiga 500 identifierade som bärare av Byte Bandit viruset. Tänk, då såg datorvirus faktiskt ut som virus *nostalgi* :p
Mvh  - Stefan -


Horizon

#3
QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Horizon>Trevligt citat, jag hoppas verkligen att om du gillade filmen läser/läst boken :)


Kul att du noterade min signatur Jim. Jag ska faktiskt erkänna att jag varken sett filmen eller läst boken. Vet inte ens vad den heter...  *skäms*

Citatet har jag snott från senaste skivan med Children of Bodom (ett gäng finska hårdrockare). De har texten som en sampling mellan låtarna "Bodom Beach Terror" och "Angels Don't Kill".  :)

Berätta gärna varifrån orden kommer, så ska jag läsa boken! Låter som något jag kan tycka om. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Horizon>Boken heter American Psycho och är skriven av Brett Easton Ellis, läs den först sen kan du se filmen med samma namn med Christian Bale i huvudrollen(AKTA dig för 2:an).
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com