Skräm liv i F/A18 ! :D

Started by efreet, October 12, 2003, 14:11:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

efreet

Hejsan!

Kom precis ned från ett flygpass med J-star över norrländska landskapen. Vi lyckades nita en rysk (!!) fa18e samt fienden flygtorn.

Måste säga att jag verkligen fick mersmak!

Så ni som är intresserade av att börja flyga på kvällarna; hör av er här. Det lär nog mest bli co-op. Vore verkligen fräckt om vi blir ett gäng.

Hitills har vi använt oss av TeamSpeak och det fungerade utmärkt.

ICQ: 17878783

Mvh

Hampus "efreet" Bankler

JStar

Njae... det var faktiskt en norsk F/A-18 vi nitade. Vi startade från Kiruna. ;)

/J

griffin

fett. jag har säkert frågat tidigare men vad behöver jag förutom min gamla f-18 skiva, för att vara med?
snappahead

Clark

Du behöver 1.01f-patchen och också TSH1.

Båda finns här:

http://tsh.war-fighters.net/

Sen är det bara att hänga på. Vi kör med TS2 just nu, men det var lite problematiskt att komma igång, men sen funkade det bra.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

Hoppla, då var det inne. Tog en testtur i 1600x1200 funka perfa tills jag avslutade uppdraget, då bidde det bluescreen (eller reboot eftersom det är XP). Vettefan, men det är flera spel som orsakar krascher så jag börjar misstänka att det är dags att ta i med hårdhandskarna med datorn - den skall ju inte behöva krascha helt bara för att det strular. Tror det har att göra med byte av grafikläge att göra, eller nåt som sker därikring.

Nåväl, jag kan kanske vara med iaf, TS är no probs. Men om TS strular, får jag föreslå ventrilio? Spelar ingen roll, har de två samt GV inne :)
snappahead

Fluff

Det är ingen som har en bra profil till en X-36:a (usb). Har letat runt på nätet men knappt hittat något. Hittade en till x-45 men den funkade inte av någon anledning. Skulle vara kul att pröva att spela online. Har en så länge mest flugit träningsuppdragen dock så kan nog behöva lite träning innan. Kan inte riktigt säga att jag behärskar manuell hangarfartygslandning ännu ;).

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

efreet

Lägg till mig på icq så kan vi ordna online-flygningen. Jag använder oxå x36, men jag började göra en egen profil. Det är mycket meck med det av ngn anledning. Det verkar aldrig fungera som man vill.

Btw, ordna ett headset, om du inte redan har det. Det är nästan en förutsättning när man onlineflyger.

Hampus "531_Efreet" Bankler

icq: 17878783

griffin

Headset har jag sen länge, lirar klan i BF1942 (tidigare Tribes 2).

Jag undrar, det är nåt kajko med vattentexturerna... ser lite ut som om man flyger över en karta med rutnät och allt...

8955231 (Enzo kallar jag mig nog på ICQ)

mvh Griffin
snappahead