FB LAN hos Weas i Forserum

Started by Weas, October 05, 2003, 23:30:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Alla som vill och får plats är välkomna helgen 31/10 - 2/11 Hos mig i Forserum. Jag kommer att skicka vägbeskrivning till alla som anmäler sig via email.

Kravet är:

1) Man måste tala om att man kommer
2) Man sköter sig själv, dvs fixar med käk (här finns butik o pizzeria) och dricker starka drycker med måtta!

Vi kommer kanske inte alla flyga hela tiden utan umgås lite dessutom. Och har ni VR brillor eller sånt kul så ta med o visa.

För övrigt så får vi hjälpas åt att ha det så bra det går. Jag kan tillhandahålla tre bäddar inomhus, först till kvarn... Sen får resten ordna med sovsäck o luftmadrasser själva. Rum finns det, det är inga problem.

Min epostlåda når ni på:

astrom@home.se

Väl mött!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

*whine*

Varför, åh varför... :-X

Jag ska till Gotland med tjejen och mina vänner precis den helgen. Jag som hade sett fram mot ett FB-lan så mycket... *buhu*

:-X :-X :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            Ajaj Horizonten, en sista fråga till Weas då innan folk bokat in sig (Jag bokar härmed en säng föresten :D  ), ska vi ta helgen efter för Horizons skull?

/ctrl som är bokad!

Snälla, gör inte det (låter konstigt, jag vet...). Med stor sannolikhet måste jag ändå sitta och skriva på en hemtenta i pedagogik, så jag kan lika gärna sluta lova saker helt och hållet från och med nu. Sorry... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Urk, jag vet hur det är Horizon. Jag har envariabelanalystenta i den vevan så jag diskvalifierar mig omedelbart jag med.
Mvh  - Stefan -


ft

Måste kolla lite mer med arrangemangen... men ser ut att fungera för min del! Boka in en Linköpingsbo! :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

inte omöjligt jag är lite sugen faktiskt
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

TrakDah

Sorry, har haft nåt på G den helgen och nu är det bekrätat. Kan inte delta... :(

/TD

Weas

Det verkar som om jag valt fel helg, men kanske nån gång i framtiden att det dyker upp en bättre.

Vi andra kommer ha det fint ändå, fler är inte alltid bäst :-)

Det verkar som vi blir 4-6 personer vilket känns rätt lagom för en första gång :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se