News:

No significant change

Main Menu

Datum?

Started by Fancy, April 02, 2002, 13:10:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fancy

Tjena!
Något nytt om HOTAS? Jag ringde precis TM i sverige och där sa dom 26/4 får vi den innan???

Fancy out!

Weas

Sent: Wednesday, March 27, 2002 4:19 PM

"Jeg kan sige at launchdato er fastsat til den 12.april i Europa og 1. maj i Amerika/Canada.

Henrik"

Ovan var det sista jag hörde.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Fancy

Ok det är det datum "vi" skall få våra då???

Fancy out!

Silverback

Hur blev det med förskottsbetalningar etc ?!
Vilket är upplägget ?!
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Weas

Butiken säger att de kontaktat Henrik (vilket jag har fått bekräftat) men ännu inte fått något svar.:-Z

Eftersom Henrik inte har hand om försäljning eller förhandlingar så har han troligtvis skickat vidare butikens mail till rätt person. Där ligger det nog och skräpar, men jag var inne hos butiken innan påsk och då hade de just skickat en påminnelse och bett att få kontaktinfo direkt till rätt person.

Det kommer nu helt an åp TM hur fort saker går.
Själv är jag mkt frustrerad över att det inte verkar hända ett skit! Funderar på att kontakta Guillemont i Sverige och be dem förklara sig.

Vad gäller ovan datum så är val launchdatum själva offentliga releasen? Me det kan ju ha ändrats igen, de är ju kända för sånt!

Silver, Tills vi vet vad de kostar oss har vi inte gjort ngn beställning, utan enaste begärt prisuppgift på 10-20 ex. När vi vet vad det kostar kontaktar vi alla intresserade med hjälp av beställningslistan. Enklast möjloiga vore att var och en sedan själv ringde till butiken och uppgav att det gäller NOSIG samköp och så gör sin beställning. Som FT sa, då har alla själva ett avtal med butiken eftersom en muntlig överenskommelse är lika gällande som en skriftlig. Vill ni kan ni ju spela in samtalet dessutom. Men detta är inte helt bestämt.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Silverback

OK, ledsen om jag verkar lite pushig ang beställningen, men om det skulle skita sig på nåt sätt så är det ganska bråttom att beställa nån annanstans om man skall hinna få nån Cougar ur första batchen (eller kanske överhuvudraget).
Svårt att säga eftersom antal producerade inte är offentliggjort, känns bara inte som att detta är ett tåg jag vill missa.... eller vänta onödigt länge på.

Tack för att ni jobbar på samköpet :-)

Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Weas

Jag förstår prexis, känner själv likadant.

Norden har blivit tilldelade 300ex.
De vi beställer kommer inte att vara inräknade där.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Paddy_EAF331

Tjenara Jag mailade Komplett.se där jag beställt min sticka
ang hur många som dom förbeställt mm.
Jag fick detta svar i dag, priset är ju ca 3500 hos Komplett.se

38st är beställda
24st är bokade
14st kvar !

Så det är bara att hänvisa till dina kamrater!

Med vänlig hälsning
Komplett.se

Jag har tidigare beställt mycket från komplett och både support och priser är ganska bra.
Paddy EAF331
Paddy_EAF331