News:

No significant change

Main Menu

Sticka till bärbar?

Started by RAY, September 29, 2003, 15:48:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY

Hej, vad ska jag skaffa för sticka till min bärbara, kör med saitek 45 till stationära men den e lite klumpig o ha med sig. Vill dock ändå ha en sticka med allt i ett på så att säga.

TrakDah


RAY

Det blev en microsoft sidewinder force feedback 2, har testat i fs2004 och i fb... funkar fin fint :)

tack för tips ctrl

Swebeast

QuoteOriginally posted by RAY


            Hej, vad ska jag skaffa för sticka till min bärbara, kör med saitek 45 till stationära men den e lite klumpig o ha med sig. Vill dock ändå ha en sticka med allt i ett på så att säga.

Lite sent kanske men har du provat och plugga in din X45 till den bärbara och fått det att fungera? Jag har själv gamla trotjänaren X36 med throttle (USB) och när jag pluggar in dem i min Dell Inspiron så verkar det som om USB-kontakten inte orkar driva dem. Jag var tvungen att koppla in en USB-hub med egen strömförsörjning för att få igång dem..helt plötsligt var min bärbara knappt bärbar längre :-OO

Köpte en Logitech Wingman Extreme istället för att ha med på mina resor (hotellrum är ju såååå tråkiga att bo på) :p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC