News:

No significant change

Main Menu

Våran Hemsida

Started by Weas, February 11, 2002, 22:07:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Har du kvar användarnamn och lösenord till Nosigs nuvarande sida?

Om ja, går det att rensa ut allt gammalt (och ersätta det med nytt)?



Den designen som Obizzz gjorde en gång i tiden, går inte den att ladda upp och sen fyller man på med info allt eftersom... :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Weas

Jodå, nånstans har jag kvar såna uppgifter, men Obizz sidor krävde nån slags funktion hos hotellet som inte fanns. Men jag har tänkt rensa lite, föra upp ny info däremot får gärna någon annan syssla med :-)

Min tanke var att rensa allt annat än informationen, alltså alla aktuellitetes skall avlägsnas, sånt som behöver uppdateras...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Obizzz

#10
Jag har en färdig design jag skulle kunna använda som jag har på jobbets webplats www.tmeelektronik.se men den kräver isåfall asp på webhotellet jag kan gärna tänka mig att betala en liten slant för detta men vill inte stå för hela kalaset själv men om vi gör det till en frivilligavgift så blir vi väl iaf en 4-5st som delar på det kan jag tänka mig.

Färgerna och bilden på toppen av sidan samt lite annat går jättefort att ändra. Sidan har ett enkelt nyhetsskript och det är relativt enkelt att lägga upp nya avdelningar.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

sidan kan väl göras statisk tills vidare. bara allt det gamla försvinner (sp2 tex...)

kan du skicka användaruppgifterna till lämplig person så kanske vi kan få till en frisk fläkt på sidan, den är i uppdateringsbehov :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

#12
Är det ok för er om jag registrar nosig.se via http://www.b-one.net?

Andreas har testat denna webhosting och enligt honom fungerar den utmärkt.

det kommer att kosta 345kr/år +115 som engångsavgift en kostnad jag kan lägga ut för och är det sedan någon som vill donera pengar till den så kan ni göra det på lämpligt sätt. (priset var exkl moms)

Jag väljer isåfall den billigaste tjänsten på 125mb så kan vi lösa större filer via andra servrar.

Jag tar ansvaret för detta isåfall men ser gärna att någon hjälper till.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

snabbt utkast på en design...

http://www.tmeelektronik.se/temp/nosigtemp/

får mixtra lite mer med färgerna isåfall.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

TrakDah

Jo, jag såg den "in action". Den var tydligen lite oberäknelig på den tiden hurvida man styrde exakt vart den fräste, men den fräste väl.

/TD