News:

No significant change

Main Menu

Demot har läckt

Started by TrakDah, September 27, 2003, 19:21:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndersO

Ställde ner allt till low, då flöt de t.om hyffsat på min 900 mhz!. Inte så illa för att vara en ooptimerad läckt beta demo tycker jag..

Gillar ljudet, mach1 konen verkar ändras beroende på mach också. :) Fast blir det verkligen knäppttyst i cockpit/framför konen i över mach1?, lite vindbrus borde väl höras?! Trodde först jag tappade ljudet (som i att ljudkortet pajjat eller nåt) :)

Sen var de ju inte allt för klurigt att fixa unlimited fuel..

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

TrakDah

#17
I cockpit är ljudet simulerat som om du har på dig hjälm och öronproppar/hörlurar... Det ljud du hör är det som transporteras genom skrovet som vibrationer. Ungefär som det du hör då du åker charter (jämfört med om du står bakom nämnt charterplan)

Unlimited fuel? Jag menar: hur gjorde du?

/TD

Assassin

Angående om sväng till höger/vänster är en bugg så räcker det inte att starta om ett uppdrag. Den svänger iallafall, trots att jag testat allt inom joystick config och kalibrerat osv. Så det är nog en mindre trevlig oofficiell-demo bug. ;)

Evig fuel? Lätt.
Gå in i options, tryck på difficulty, välj Novice, välj sedan custom och tryck av allt utom just Unlimited Fuel.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Jotte

Grön goja 1
Grön goja 2
Grön goja 3

Ser samma ut när jag tittar upp och åt höger i cockpitvy också. Testade med FSAA och AF av med samma resultat.

Vet du hur man får autocenter (dvs styvheten) i min Sidewinder FF2 att funka?

TrakDah

Woah! Inte sett det förr. Ska kolla med Beta-teamet på en gång, och samtidigt fråga om FF...

Så ska det inte se ut! Tycker synd om dig där...

Om du orkar testa: stäng av all anisotropisk filtrering, osv på ditt kort (vilket kort har du?)

/TD

KeyCat

QuoteOriginally posted by ctrl
Slutligen, allt detta är helt oväsentligt om inte multiplayer blir bra...

Exakt! För min egen del kommer detta att vara helt avgörande.

Det lilla jag hunnit testa demon måste jag säga att jag gillar det jag sett hitintills och kan väl konstatera att jag nu blivit en försiktig optimist och hoppas på det bästa :)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Jotte

*Pekar på signaturen åt TD.* ;)
Det är ett Powercolor Radeon 9800 Pro 128 mb.

Menar du stänga av på något annat ställe än i "displaysettings/advanced ?

TrakDah

Smart Fuel-fix - har vi inte tänkt på :)

...och nä, det är settings advanced jag syftar på (el dess motsvarighet i div tilläggsprog)

/TD