News:

No significant change

Main Menu

X-45 och Win XP

Started by Assassin, September 27, 2003, 17:07:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Någon som vet hur man korrekt installerar den under XP?
XP installerar den fint, men får sen för sig att den är både en mus och ett keyboard.
(magic Saitek keyboard eller liknande)

Och ovanstående gör att när man laddar in en profil så skiter programmet fullständigt i den så bara throttle och joystick fungerar, INGA knappar.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

Ah, är det DÄRFÖR jag inte kan assigna knappar via medföljande progget. Har inte haft några problem att få det att funka med axlar och standardknappar, men när jag skall använda profiler funkar det inte.

Också tacksam för tips!
snappahead

Dubble0zero

hmm... jag har inga problem med det, själva programmet låser sig ibland när jag startar datorn, men det tror jag beror på att min dator är i ett välldigt stort behov av en ominstalation...

Föresten, jag har XP home (om det nu är nån skillnad)...
...000... =)

Assassin

Okej, tryckte för en gångs skull för JA på frågan om installation av tangentbord och mus och nu fungerar det perfekt. Kan till och med ställa in knapparna själv, förutom på den lilla musen på throttlen.. den beter sig hur skumt som helst vid assigning.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

QuoteOriginally posted by Assassin


            Okej, tryckte för en gångs skull för JA på frågan om installation av tangentbord och mus och nu fungerar det perfekt. Kan till och med ställa in knapparna själv, förutom på den lilla musen på throttlen.. den beter sig hur skumt som helst vid assigning.

Får man fråga: vilken fråga? Installation av X-45 programvaran?

/Jens
snappahead

Assassin

Yup, från senaste drivern från Saitek.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)