News:

No significant change

Main Menu

Uppdateringar...

Started by Snajper, March 31, 2002, 10:06:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

QuoteOriginally posted by ctrl


            MEn vafaan har hänt, jag ser och fattar ingenting längre... kanske beror det pÃ¥ att jag varit pÃ¥ träningsläger i tre dagarm trots öroninflammation... ni verkar ju nöjda... eller är det kanske min konservativa Ã¥skÃ¥dning som tar sig uttryck igen ;)

/ctrl
Hahaha - lugn, allt kommer att ordna sig - surfa in på Bobans sida och spana bilder istället :-)
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

ctrl:>> Det lyser en liten lampa framför avdelningen där ett nytt inlägg finns sedan du var inne sist. Typ. Tror jag...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Lampan är ful. Resten är snyggt :)
Mer funktioner oxå. Najks.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Snygg färg och grafiklayout. :)
Igår funkade dock inte bilduppladdningsfunktionen för mig men det är en småsak i sammanhanget :)

Jotte

En liten detalj till jag just noterade. Det vor bra om länk i text syns även innan man för muspekaren över den (tex automatiskt färgad blå eller liknande)

Jotte

ctrl,
Jag hade samma problem igår men det försvann (tror jag) när jag raderade cockies och loggade in igen.

SledgeHammer

Japp, zappa cookies och logga in igen så är det problemet löst.
Mvh  - Stefan -


loke

Går det att lagra informationen i sin användare istället för som kakor? Jag läser från tre olika maskiner och det är rätt så jobbit när den säger att jag har olästa meddelanden bara för att jag inte använt just den datorn på ett tag.