News:

No significant change

Main Menu

Uppdateringar...

Started by Snajper, March 31, 2002, 10:06:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Snajper

Tack för alla kommentarer och förslag...

Man kan ändra i stort sett allt (inkl. länkar som av ngn outgrundlig anledning inte är understukna och fula ikoner), problemet är att jag inte har tid att göra detta. :-( (Smiley kommer snart! ;)).

Om ngn tycker att detta är allvarligt eller bara får för sig att det är kul att designa saker kan ni gå in på http://www.openbb.com/ och själv göra en design som jag gärna lägger på här.

Anledningen till att uppladdning inte fungerar (än) är att storleksgränsen är satt till 5kB=skitlite! begränsningen är p.g.a. att servern som detta går på har lite begränsade resurser. Genomgång av är på gång, men tills dess kvarstår nog begränsningen tyvärr.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

loke

Aha! Kan man göra en WML-design också?

Är det bara jag som har intresse av att läsa forumet via WAP?

Snajper

Tjaa, "källkoden" (eller snarare PHP-koden) är öppen så det är nog ingen omöjlighet...
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Mr Jim

Tycker allt är rätt najs utom att det är svårt att se när nån skrivit nått nytt i ett topic. ALltså inte lampan utan nån slags pargament rulle aktig historia. Den är rätt fin men färgerna skiljer sig väldigt lite mellan nya replies och inte nya. Undra om nån förstår vilken symbol/bild jag menar.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Jag fattar och tycker precis som du, Jimpan.

Snajper:>> Tack för alla nya smajlisar! Nu kan man äntligen beskriva sinnesstämningen på ett korrekt sätt... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Äh vaddå? Det syns ju hur tydligt som helst! :-OO
Mvh  - Stefan -


Jotte

Sinnestest
:p :) ;) :D :-( :-Z X-( :-o :-OO :-I :-X :-/

Skulle kunna tro man hade mens med den humörsvängningen.:D ;)

SledgeHammer

Jag saknar en smiley med en M134...
Mvh  - Stefan -