Mer installationsproblem

Started by Assassin, August 28, 2003, 18:38:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Umm... mitt FS9 vägar installera sig i huvudtaget. Den säger att jag har för lite diskplats även om jag har ungefär tre gånger så mycket än vad den kräver. VÄLDIGT irriterande, plus att den inte hittar Dx9 men det har jag setts nämnas på andra siter. Såå.. vad göra?
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

TrakDah

Har du fler diskar? I så fall kan du behöva frigöra utrymme på systemdisken. MS brukar vilja packa upp på systemdisken först för att sen flytta till install-katalogen.

/TD

Assassin

Jag har en stor HD partitionerad följande: C: på 60 Gb och D: på 250 Mb.
Provade igår att installera en express install och det gick iochmed den bara krävde 2013Mb ledigt. (den sa att den behövde 3 Gb för en full installation men den vägrade inse att min HD hade gott och väl plats för 3-4 FS9 installationer...)

Så nu kan jag flyga iallafall, men måste ladda in saker från CD 4 hela tiden men WOW vilken version! *loves the DC-3* ;) Vädret slog ju alla förväntningar så nu är nästa del att hitta en Pilot In Command add-on som fungerar med 2004. (vill flyga heavies.)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

Jag fick precis det där felet, hade väl en 100GB ledigt och den ansåg att den krävde 2-3 eller vad det nu var och tyckte ändå inte att det räckte, lol.

Minns inte hur jag fixade det, men jag tror jag gjorde en reboot typ. Det skall vara microsoft till sånt. Ja jädrar. :D
snappahead

TrakDah