News:

No significant change

Main Menu

Horizon medaljeras!

Started by Horizon, March 30, 2002, 10:40:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hurra, jag har fått min första "Air Medal"!

Tyckte att kampanjen gick lite långsamt framåt, så jag lastade planet fullt med MK-20 och drog till Mirim airbase för en liten överraskning.

KABOOM!

27 A-G kills och medalj till Horizonten!

Jag älskar denna simulator! :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Ãâ€"hh, är inte Rockeyes lite overkill mot stackars flygplan och andra opansrade fordon som tankbilar och sÃ¥? ;-)

CBU-87 CEM är ju ett mer mixat vapen (och BLU-97 är ganska jävliga saker... http://www.fas.org/man/dod-101/sys/dumb/cbu-87.htm).
Mvh  - Stefan -


Horizon

MK-20 är fin i alla lägen. Vill man variera sig provar man lite av det du ordinerade :)

Mera medaljer är på G. De hamnar garanterat i denna tråd!

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jepp, Mk-20 är OK. Men CBU-87 CEM med BLU-97 slår ju igenom nästan lika mycket pansar (saknas nån centimeter bara), är förfragmenterad för att ha bättre verkan mot mjuka mål och innehåller en zirkoniumring som blir brinnande fragment för att lätt antända saker runtomkring. Jag vet vad jag väljer... =)
(användes friskt i Kosovo, bror min röjde ett gäng såna substridsdelar)
Mvh  - Stefan -


Horizon

CBU-87 CEM fungerade fint, men jag väljer nog ändå MK-20 eftersom F-16 tar fler såna än CBU-87. Märkte inte någon större skillnad i kill rate per bomb mellan de båda (kanske inte perfekt modellerat i F4) så än håller gamla MK-20 bra! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names