News:

No significant change

Main Menu

Demo

Started by TrakDah, August 16, 2003, 09:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Carl la in en brasklapp i sitt ursprungliga meddelande om Demo releasen:
"I caution you not to get too excited. I only played for about an hour and while everything worked great for me, it still needs to be tested by both the internal and external testers.

It looks good, but let's not be too optimistic."

Han skrev även något om att saker kunde mkt väl ändras och datum ändras i motsvarande tråd på SimHQ om jag inte minns fel.

Har inte läst reaktionerna på forumen men med sådana tydliga brasklappar så ska det fanimig till mkt dålig läsförståelseförmåga för att man river upp himmel och hav när datumet puttas fram.

TrakDah

Kan tala om för dig att idioterna over there sprungit ut och uppgraderat datorn "för nu smäller det!" :D

/TD

Jotte

De har tydligen aldrig hört talas om "sälj inte skinnet innan björnen är skjuten"  :-OO
:D

KeyCat

#19
Jag tycker att det är helt OK att ett företag anger planerade release datum sedan vet vi att förseningar är mer regel än undantag i denna branch. Men att som i det här fallet utala sig utan att ha de som egentligen bestämmer med på det är för mig ett tramp i klaveret.

Visst har både Carl och Matt varit försiktiga i alla sina uttalande med disclaimers etc. men kom ihåg att en stor del av publiken bara läser vad de vill läsa, därav reaktionerna. De är ju inte precis nya i branchen så de borde tänkt på detta.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix


Horizon

QuoteOriginally posted by Maverix


            IVBM= 20030922:D

Maverix


IVBM?

Det är ju på min födelsedag. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names