Noa stod o hammra o spika på sin ark!

Started by RAY, March 28, 2002, 14:51:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY



One: Don't miss the boat.  Two: Remember that we are all in the same boat.  Three: Plan ahead. It wasn't raining when Noah built the Ark.  Four: Stay fit. When you're 600 years old, someone may ask you to do something really big.  Five: Don't listen to critics; just get on with the job that needs to be done.  Six: Build your future on high ground.  Seven: For safety's sake, travel in pairs.  Eight: Speed isn't always an advantage. The snails were on board with the cheetahs.  Nine: When you're stressed, float a while.  Ten: Remember, the Ark was built by amateurs; the Titanic by professionals.  Eleven: No matter the storm, when you are with God, there's always a rainbow waiting. NOW, wasn't that nice? Pass it along and make someone else smile, too.



Jompalainen

Lyssnar han månne på Uffe Christiansson?? :)

Rubriken låter Jerusalem lång väg :p


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

RAY

Jajemen!  :)

min favorit skiva e krigsman!   :p

Jompalainen

Härligt!

Jag vill hävda att Ulf Christiansson har en av sveriges i särklass bästa rockröster. :)
Min favvo är nog "still" på "Dancing on the head of the serpent" Finstämt och bra... mmmmm....


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

RAY

OJ!!  ??

va coolt!  jag brukar följa dom när dom kör live.. förra året va jag på stockholm o uppsala spelningarna..  vilka va helt grymma..  bara älskar goa gammla gubbar som kör rent hus!  (uffe)

funderar på o dra ner till örebro nästa helg o kolla in dom igen.. lite långt o åka men..  ack...   jag bara älskar o se live!
:)

Jompalainen

Jag bor i Uppsala och tänkte gått på deras konsert förra året(den var i pingstkyrkan om jag inte minns fel), men nåt kom emellan... jag tror att det var mina föräldrar som kom på besök.
Vore kul att höra Jerusalem igen. Sista gången var för en 3-4 år sedan tror jag, på Åh's stiftsgård utanför Ljungskile på västkusten. Grymt röj! :D


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34