News:

No significant change

Main Menu

X-Key Projektet.

Started by Maverix, July 15, 2003, 08:59:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lomez

själv inhandlade jag stolt en x36 för några månader sedan som än idag är bland de bästa spakar jag haft. En cougar skulle ju inte vara helt fel men eftersom min x36 är välfungerande idag så hittar jag inget skäl till att byta.

Vad gör du för att få dina multifunktionella displayer att bli dynamiska?


:D

Lomez

Maverix

Två "små" LCD skärmar,  EagleEye's F4 Glass MDF Data extraction "USB" kopplad 1 st extra dator med dualhead output på grafikkortet.

Maverix


Bax

Snyggt Boban !

Fin 4-vägs joystick du fick tag på.
Jag gillar specielt backlighten på MFD, ser mycket bra ut. Var det sånt där lysande papper från ELFA eller ?

mvh
Bax

Lomez: Det finns speciella program idag som plockar ur data från simmen. Därefter kan du mata en annan burk med dessa data och bygga upp en bild tex MFD på en annan skärm (idéalet en liten TFT)
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

Mav
Räcker funktionerna eller går du ofta till tangentbordet
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Japp det var EL Film från Elfa Bax. Funktionerna räcker faktist till, ska dit med några knappar till, har ca 36 "lediga" knappar kvar. (Utan toggle). Det vanliga tangentbordet besöks väldigt sällan nu, då jag snackar med wingman eller awacs så använer jag Gamecommander2.

Maverix

Jotte

#13
And the prize for the largest forum avatar goes to...................... Maverix! :p :D

Bax

puuhh.. nu har jag kämpat.
Har slipat och donat för att få plexiglaset till mina MFDer rätt.
Imorrn så åker jag till ELFA och köper switchar till MFD.
Måste få klart nått nu när Mav har fått ihop sin rigg !!
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Glöm inte EL-Filmen Bax!!

Maverix