Sandro och Bobans hjältetråd

Started by Horizon, March 25, 2002, 00:12:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Måste säga att det var kanon att få smeka Cougar samt prova alla handikaphjälpmedel som Ni lyckats rodda ihop - huvud till mus styrningen verkar vara framtagen av någon simulatortokig medicintekniker - kanon!
Mycket bra arrangerat!
När det gäller tekniken så får vi se oss alla som betatestare och gör ingen det jobbet så kommer det heller aldrig att bli bättre.

Till Loke
Innan du slänger din hårddisk så kan du väl skicka mig den där Nvidia refresher fixen som du installerade på min dator!
bax@chello.se

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


loke

QuoteOrginally posted by Horizon

            _Minst_ fem Ã¥r! :)

Lokes defragmentering tog ju längre tid än min maratondefrag på 4 timmar i WinME!


Den blev aldrig klar. Jag tror aldrig den kom längre än 20% innan den avbröts. :-)

loke

QuoteOrginally posted by zebra

För övrigt så tycker jag att Lokes hårddisk bör "formateras" :p

Du fÃ¥r som du vill. :-)  Den skall installeras om ikväll. Jag skall ocksÃ¥ köpa en till hÃ¥rddisk som blir dedicerad "Falcon-disk".

loke

QuoteOrginally posted by Bax

Till Loke
Innan du slänger din hårddisk så kan du väl skicka mig den där Nvidia refresher fixen som du installerade på min dator!
bax@chello.se

mvh
Bax

Det var inte jag som installerade någon nvidia-refresher-fix. Jag är dock nyfiken på vad det är för något. Behöver jag den?

SledgeHammer

Jag använder MultiRes just nu så är det nån annan du har kan du väl skicka över den. Vem vet, jag kanske gillar den bättre =)
Mvh  - Stefan -


Weas

Kanske skall lägga den på hemsidan?
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


loke

QuoteOrginally posted by ctrl

            Det var jag som hade den... det finns flera progs som fixar problemet pÃ¥ nätet. Jag mailar den till er. (Ã…tminstÃ¥ne pÃ¥ GF2 och GF3 sÃ¥ gÃ¥r inställningen tillbaka till 60Hz sÃ¥ fort en 3d applikation gÃ¥r igÃ¥ng)...

Kommer på mail till loke och bax / ctrl (Någon annan som vill ha?)

Det problemet har jag aldrig sett, och jag har en geforce2. Vilka OS händer det på? Vilka drivrutiner?

Horizon

QuoteOrginally posted by ctrl

            Det var jag som hade den... det finns flera progs som fixar problemet pÃ¥ nätet. Jag mailar den till er. (Ã…tminstÃ¥ne pÃ¥ GF2 och GF3 sÃ¥ gÃ¥r inställningen tillbaka till 60Hz sÃ¥ fort en 3d applikation gÃ¥r igÃ¥ng)...

Kommer på mail till loke och bax / ctrl (Någon annan som vill ha?)


JAG vill ha, Magnus!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names