News:

No significant change

Main Menu

Vilken Falcon

Started by BloM, April 27, 2004, 20:40:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BloM

Undrar bara vilken som är senaste versionen av falcon??
Eller är ja helt bakom flötet (falcon 4.0 första versionen?)
Vilken simulator skulle ni rekomendera tänkte skriver itne en ny i helikopterdelen. Men finns de överhuvudtaget nån bra hkpsimulator?
Vilken hkp simulator är den bästa och vilken flygplanssimulator är den bästa.
Hittils har ja nästan bara lirat combatflight simulator och bf moden Silent heroes med grymma hkp's...
EDIT (OOPs min grekiska sabbade de för mig. kollade och såg att det stod falcon V och de kommer först 4kvartalet står de. Men puh hittar inte IV då :P) EDIT

Mr Jim

BloM>Falcon 4 scenen kan tyckas ganska rörig när man tittar in som nybörjare, men läs på forum:en och fråga på.

Ctrl rekommendationer är ganska bra men kan också rekommendera om du är inne på helikoptrar Apache Vs Havoc som sedan kan integreras med Comanche Vs Hokkum + patchar. Denna sim är inte lika avioniskt avancerad(Knappar att trycka på) som Longbow 2 men kul att spela och grafiken är väldigt trevlig.

Välkommen till vår "community" :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BloM

Ok nu är ja förvirrad. Går det att få tag på Falcon 4 längre?
Jag hittar inte på pricerunner och inte webhallen. Hittade på en dc++hub men vill ha orginalet. Ska de inte gå o få tag på?

griffin

Jorå, det skall gå att få tag på falcon - men du kanske måste köpa den online från utlandet med lite otur. Spelet har också släppts i en box tillsammans med ett par andra spel, så det kan du leta efter också. Skall se om jag kan hitta nåt... postar i så fall. om ingen annan hinner före.
snappahead