Nå? Blir det nån liten sneak info om hur det går på KVÄKet snart eller?

Started by SledgeHammer, March 23, 2002, 15:14:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Är ni för upptagna av att flyga att ni inte hinner med att rapportera till oss andra? =)
Mvh  - Stefan -


Andreas

Jag kan ge en liten rapport. Är hemma på middag nu. Ska tillbaka snart igen.
Det har varit lite strul med "saker" som inte velat fungera... Jag hadea tidigare aldrig sett F4 live men har nu blivit besatt! Så fort jag köpt min nya burk så ska det bli flyga av...
Tidvis under dagen var det mer än hälften som flög med <5 FPS. Några lyckades landa också... hehe
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

=)
Ska bli kul att höra en mer utförlig rapport!
Mvh  - Stefan -


Weas

Medans Boban och Sandro troligtvis fortfarande städfar efter oss :)

Som Andreas nämnde sÃ¥ har vi haft problem med CTDÃ,´s. Detta beror troligtvis pÃ¥ att en del av oss inte haft ordning pÃ¥ systemen, eller att det blir instabilt när vi kopplat upp oss och ska flyga.Mycket tid ahtr gÃ¥tt Ã¥t till att fÃ¥ bort dessa underligheter. Lärdomen av detta är nog att alla som har minsta möjlöighet skall komma med en nyinstallerat OS + Falcon + 1.08US: För egen del skulle det underlätta enormt i felsökningen. Men man lär sig.

Vidare satte vi en lugn start eftersom några var nya med Falcon4. Måste dock säga att de lärde sig fort och kompetensen lag över har ökat enormt, detta är ju en egenskap som sitter i tills nästa tilfälle!

Den sociala aspekten var en höjdare. Kul att träffa alla!
Rapport och Bilder kommer.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Vilken variant av Falcon körde ni?

Av erfarenhet vet jag att det nästan är ett måste att avdela första kvällen till att få ordning på allas maskiner, jobbigt, men men...

Kul att det var kul iaf! =)
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Synd att SP2a CTDade för er, det blev ju lite fixar i helgen. Tackar för det...
Mvh  - Stefan -