En bildodyssé från ett av slagen

Started by KeyCat, June 10, 2003, 11:51:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blh

Jajjamensan. Ska installera upp en p3 800mhz med 384mb ram idag. Linan ligger på 4mbit så det borde inte bli något problem. Behöver dock lite hjälp med FBDaemon. Har inte tittat på den men antar att det inte bara är plug and play direkt. Ska även titta på FBStat vilket är en statistik sida som publiseras över web.

Hoppas inte saker och ting krashar efter man gått hem eftersom det kan vara svårt att remotestyra en burk som sitter mitt i ett spel eftersom det inte går att köra spelet i dedikerat server läge.

/blh

Weas


en killar varför sitter ni själva o flyger? :-)

Skaffa Hyperlobby:

http://hyperfighter.jinak.cz/

Sen kan ni va med os o flyga coop med runt 1Ã,§6+ spelare, det är annat än dogfights :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


KeyCat

#10
Själva? Oavsett vem det är som hostar så brukar servern bli full inom 10-30 min lite beroende på tiden på dygnet ;) Har dock förstått att många IL2 piloter kör HL.

Har själv inte testat någon co-op ännu men en scriptad DF server kombinerar det bästa av världarna med teamwork, multipla mål (både A-A och A-G) och mänskliga motståndare som bidrar till svettiga stunder i cockpiten :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

Jag jobbar heltid nu och läser 10 poäng sommarkurser plus att jag tar körkort DOCK har jag fått en uppgraderad 10 mbit lina till mitt förfogande, kan gärna serva i framtiden och kolla hur det blir. Har vi tur dyker patchen upp innan sommaren är slut.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com