News:

No significant change

Main Menu

Ny video från E3

Started by Clark, June 05, 2003, 20:11:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Mikke_EAF331

Oh, my, G...

Hur snyggt var inte det? Bitvis funderade jag på om det verkligen var bilder från en simulator eller om dom klippt in riktiga bilder.

En uppgradering blir nog ett måste när LOMAC kommer, men det kan jag leva med om det blir sådär. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Horizon

Ujujuj... nu blev man sugen... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Otroligt snyggt! Börjar suga rejält i "jet-tarmen" när man ser de senaste filmerna :p
Bogsvall på båtarna och mycket annat ögongodis... Om den blir vad vi alla hoppas på så lär det bli skäl till uppgradering både här och där.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

granQ

vet inte vilken ni syftar på. (släppts två st filmer från E3) men den nyaste som har musik av zimmarman rockar.. fy fan så läckert. och cockpitens instrument ser så otroligt verkliga ut.. nähh hoppas dom väntar med släppa tills jag har lite mer pengar så man har råd köpa upp datorn lite.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

khalifa330

SHIT! Det va de värsta jag har sett!

SNacka om cinegrafisk simulator.

Jag hoppas att man klarar sig någolunda med snart 2 år gammal utrustning för att köra den här simulatorn, åtminståne med bättre grafik än vad får i dagens Flanker 2.51,

Är det det någon som har några kommentarer angående att köra LOCKON på en AMD 1,4 plus ATI 9700 PRO og 512 RAM?

Jag menar att beta-testarna kan ju inte ha det värsta datorerna som finns idag.

En annan sak också, jag har sett att det länkas till de ryska forumens beta screenshots är det någon här på forumet som kan ryska eller sitter ni och bläddrar igenom forumet sida för sida?
Fly Low, Hit Hard!

Clark

Som medlem i SimHQ.com och Frugal's World så ser man rätt många länkar till andra forum, därav de ryska.

Jag vet inte vad kraven är, men de kommer definitivt inte vara jättehöga, så det är möjligt att det räcker med 1.4 för att köra den, dock inte med särskilt hög detaljnivå.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

khalifa330

Ok jag förstår, du hittar alltså shotsen genom de Frugals och SIMHQ.

Angående systemkraven för Lomac är det bara och vänta och se tills det finns i butik.

Tack för svaret.

Fly Low, Hit Hard!