News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Horizon>Har du hört talas om det underbara programmet Streambox VCR suite v2? Förbjudet men väl värt att undersöka närmare, man kan ladda ner och spara streamade sändingar, SVT lägger ju ut vissa program som realplayer streamade sändningar(har ett litet bibliotek vid det här laget).
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Å fan, undersöker i hemlighet! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

SVT1 23.15 Bröderna Hårdrock :D
- Bland det roligaste och mest miserabla jag någonsin sett. Det roligaste med alltihopa var att jag hade en kursare på militärhögskolan som var gammal kompis med dem. Han var raka motsatsen. Stenhård jägare.

För övrigt hårdrockspecial hela kvällen och natten på SVT1 från 2100.

Obizzz

gillar själv hårdrock men tycker det är lite tragiskt med människor som är så fruktansvärt insöade på just en musikstil eller bara ett band :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

TCM 19:05   Horizonten i flammor

Hade ingen aning om att Horizons bravader i LOMAC redan filmatiserats av Hollywood :D :D :D :D

Horizon

Se, jag har redan gjort mig ett namn bland de stora! Får väl se om det är något att ha... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

För er som har Danmark 1, ikväll 0.15 till 0.45 - Testpilot på Europas nye kampfly. Handlar givetvis om Eurofightern. Christian Wornings förbereder för flyguppvisning.

Vet inte om jag har nåt band ledigt bara... måste troligen spela över ett Big Brother avsnitt i så fall :-/.

Kl 21 är det Enter the Dragon me Bruce Lee på Z-TV, en tröst för er som bor i de mer avlägsna delarna av Sverige.

Jotte

Om du har svårt att välja mellan att spela över en sån kass grej som BB med en flygdokumentär borde vi nästa permbanna dig från forumet. :p :D