Ett litet program att titta på

Started by Mr Jim, May 30, 2003, 13:02:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

kanske nåt att ha?

Blir lite annourlunda när man inte har oändligt med antal flygplan att leka med ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte


Assassin

*LAN junkie med...LANoholic*

värre än de tyngsta drogerna ju... extremt beroende framkallande, men ack så roligt. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

KeyCat

#3
Japp, det var efter jag testat detta koncept på mxtx's scriptade server som jag beslöt att titta närmre på FB och även det jag hostade igår (dock utan FB Daemon).

Någon som har planer/möjligheter att sätta upp en dedikerad FB server? mxtx var snäll att e-maila hans scriptade uppdrag så det är bara att hojta om någon sätter upp en server. Nätkoden verkar funka klockrent så det hade varit skoj med en 16+ spelare NOSIG FB server.

/Christer (a.k.a KeyCat)



>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

Det hade varit djävulskt roligt, kan inte nån rik nisse med bredband på företaget ställa en server där ;)

Vi kanske borde fundera på att skicka ett mail till fragzone eller bredbandsbolaget och fråga om dom vill sponsra? ;)

Skämt åsido, jag har inte hunnit testa denna men det ska tydligen funka jädrans bra med map cycles och tidsenliga plan i ett roterande schema plus icke oändligt antal flygplan.

Trevligt att för en gång skulle möta plan från 1941 när man själv sitter i en kärra från 1941(Fw 190A4/A5 dominans?)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com