News:

No significant change

Main Menu

Status?

Started by griffin, May 25, 2003, 22:54:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Nån som är insatt i om och i så fall när det är på G? Och då menar jag typ... färsk info? :D
snappahead

Phlerp

#1
Färsk info för idag: en demoversion kommer att släppas kort innan det färdiga spelet släpps i sommar. Kommer tydligen innehåll A-10 och MiG29.... men det visste ni nog redan :D

griffin

Sööööweeet! :D  :D  :D

Spanx for the info! :p
snappahead

TrakDah

En hel del är "klart" (dvs beta) medans en hel del återstår, däribland kampanjmotor och multiplayer

/TD

efilur

TrakDah, vet du om de kommer att modellera de aktiva radarmissilerna (både aim120 och R77) rätt denna gång så att man måste guide dem en viss bit innan de blir autonoma? Gäller det i så fall för AIÃ,´n också?

I Flanker 2.51 kan ju AIÃ,´n bryta låsningen med AIM-7 Sparrow, göra en 360 graders sväng, och den kommer ändå mot dig som om den var aktiv. Har de fixat detta?
"Vi ska sälja stridsflygplan, om det så är till djävulen själv!"

TrakDah

Hej hopp

Hade missat detta inlägg/fråga

Fluff-svar följer...

Svaret är att jag inte vet. Kan göra ett par tester men just nu ingår det inte i mina uppgifter faktiskt (vi har olika områden). Det jag kan säga på rak hand är att de ansvariga för sådana problem är vaksamma - det är alla inom sina respektive områden!

Sen är frågan om det finns tid, eller om det prioriteras för att åtgärda det hos utvecklarna. Om det kan du gissa lika bra som jag.

/TD