GeForce 4 köpes

Started by KeyCat, May 21, 2003, 22:26:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

På jakt efter ett bättre grafikkort och undrar om nån har ett GF4 Ti4200 (alt Ti4600) liggandes?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Ajabaja, KeyCat! Du ska ha ett Radeon 9500 PRO-baserat kort om du ändå tänker lägga dig i samma segment som GF4 Ti4200/Ti4600. Fråga mig, Lupson, Sledgehammer och Obizzz... ;)  :)

Måste säga att jag är RIKTIGT nöjd med mitt köp av grafikkort. Lättanvänt, lättinstallerat och framför allt prisvärt! Ska vi sedan börja prata om hur t.ex. OFP ser ut med full AA och AF, så blir det bara tjo och tjim! :D

När jag och Luppe börjar att flasha och klocka våra kort, kommer det fler "recensioner" här på forumet. Väl mött!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Hehe, är inte tjurskallig och överväger även ATI men om ett Ti4200 med 128MB dyker upp till rätt pris så kanske det blir ett sånt iallafall. Har förstått att AA/FS är överlägset med ATI korten men personligen kan jag leva utan vid högre upplösning.

Var ju van att flyga Falcon 3.0 i 320x200 med 256 färger och det kan man kalla blockigt :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

KeyCat:
Jag lyckas inte skicka ett PM till dig - hittar inte heller nån email.
PMÃ,´a eller maila mig din email

baxfehling@hotmail.com

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

Bax, samma PM strul för mig :-/

Har lite e-mail problem för tillfället. Kolla din ICQ eller så är det kanske enklare att ta det över telefon...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Bax, kolla din message box eller hojta på ICQ.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<