Roll out - Västerås Flygande Museum

Started by BEQ, May 12, 2003, 13:29:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

#8
Jaha... då är det ju alldeles utomordentligt trevligt då... :D

Föresten, om nån vill kontakta mig där, så är mitt telefonnummer 070 7704327
Det skulle ju vara trevligt att träffas också, när man ändå är på samma ställe... ;)

Föresten, jag kom på en sak till, när ska alla dit? jag ser att de öppnar grindarna kl10:00 och stänger 17:00 men de börjar flyga kl13:00 och slutar kl15:00

Ska vi bestämma att träffas nånstans där, eller ska vi bara åka dit och se om vi hittar varandra... :)

ok, det är kanske lite sent att bestämma nåt dagen innan, men vi kan ju försöka i alla fall... ;)
...000... =)

BEQ


Dubble0zero

#10
ok...

*edit* Och där fick jag gå helt ensam och leta och leta, men ingen ringde... Jag hade bara sällskap av min egen far... :)
Nä, men ärligt kom du alldrig eller...*/edit*
...000... =)

BEQ

FÖRLÅT!!!!

När jag kom fram och skulle ringa och kände efter telefonen i fickan visade det sig att jag tydligen bestämt mig för att lämna den hemma. :-( :-OO Det kändes inte som det var läge att åka 2 mil hem och 2 mil tillbaka för telefonen när klockan var 1250.

Hoppas ni hade trevligt i alla fall. Själv hade jag hoppats på att få se lite mer jet i luften. Vädret var ju i alla fall strålande!


/BEQ

Dubble0zero

Jodå... det var trevligt... och visst så skulle det ha varit kul med lite mer Jet, men man kan ju inte få allt, det var trevligt att se att Vampiren startade i alla fall, förra gången jag skulle se den så blev det nåt fel, så den kunde inte starta...

Synd att du glömde mobilen, men vi träffas ju nästa helg i stället, då är det ju lindköping... ;)
...000... =)

Dubble0zero

Jag funderade på om det var du som kom då jag såg en röd cessna som landade, men det var det alltså inte...:)
...000... =)

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus