Önskelista för Falcon V

Started by Jotte, March 19, 2002, 09:15:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Litet samlingställe för önskemål. :)
Sen kan ju någon maila över den och ha hela Nosigs "slagkraft" ;) bakom sig...... ;)

loke

Grafikmotor i IL2's klass. Det är faktiskt det enda jag verkligen vill ha. Det är det enda som fortfarande är väldigt orealistiskt. :-)

Weas

är ju ett måste, det är det som håller mig kvar efter alla dessa år :-)

COOP Multiplayer likaså.

Electronic Battelfiled (både mark och luft strid) vore trevligt men jag tror inte de resurserna kommer läggas på F5
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

#3
"Electronic Battelfiled (både mark och luft strid)..."

Que?!  (Förklaring vore bra här, Weas)

Jag önskar följande förändringar:

1. Ny, förbättrad grafikmotor (har inte sett IL-2, men den verkar bra eftersom alla avgudar den...)
2. Fullscreen map när man planerar uppdragen (vem i h-e kom upp med idén att dra ner storleken på kartan till SP2?!)
3. Implementerande av JDAM, AGM-130 och andra trevliga Stand-off vapen.
4. Jag vet inte hur verkligheten ser ut, men borde man inte kunna hänga på t.ex. Harpoons på F-16? Vore kul inför uppdrag mot flottenheter.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

"Electronic Battelfiled"

Tja, du flyger FalconV och stridsvagnen du just spred över terrängen kördes av en kille i "T-80 drives again v3.7". Killen som precis drar iväg en otrevlit lv-robot mot dig sitter i "Horizon killaz v1.0".

=)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Och killen som precis släpper 12 CBU-52 över LV-killen kör "Massdestruction Mayhem 5.1" ... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jag petar in alla intrillande förslag i den lista jag håller på med så ös på!

När det blivit ett gäng så vidarebefordrar jag den till G2i med hälsning från NOSIG. OK?
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Jag ser att du fattade galoppen Horizon! =)

Visst vore det kul? Alla saker körs av en simfanatiker. Yes! Inget AI att gnälla på längre.
Mvh  - Stefan -