"den bästa F-16-simulatorn"

Started by Andreas, April 20, 2003, 18:03:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Jotte

Usch vilket fult ord du använde Andreas... värsta svordomen som finns... Softwareexpress :D

Andreas

hahaha, ja jag vet
ställer mig i skamvrån direkt för att jag beställde mitt ex av F4 därifrån ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Phlerp

#3
Måste ändå säga att det fanns ett visst underhllåningsvärde i vad de skrev. Påminde lite om en viss Muhammed Saeed al-Sahaf som jag tror vi alla känner till. Ungefär samma verklighetsförnekande :D

TrakDah


Obizzz

sök på software express på forumet så kanske det ljusnar :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

TrakDah

#6
Sökte, blev inte klokare. Det enda var att några eventeullt ville köpa Cougars från dem istället för Jönköpingsspåret.

Sen e det en massa om porr och konkurser. Är det det det handlar om (bara för att få stapla "det")

Undrar således fortfarande...

/TD

Jotte

#7
Sådana saker som att ljuga en "rakt i ansiktet" via telefon när man frågar om de har en vara inne och svarar : "ja vi har en här på hyllan, jag ska lägga undan den till dig". Sen visar det sig att de inte alls hade den inne utan när man frågar vad som hänt med ordern så väntar de på leverans. Detta har hänt mig personligen en handfull gånger. Sen har de vid ett flertal tillfällen justerat priset uppåt när man ringt och frågat om en vara de annonserar på internet verkligen finns inne plus ovanstående "bedyrande" om att den fanns inne.
Det är inte enstaka företelser utan saker som snarare satts i system vad det verkar.