News:

No significant change

Main Menu

ADSL - leverantörsbyte

Started by BEQ, April 16, 2003, 22:05:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lupson

Har precis beställt bostream 2.5 eftersom jag behöver den bästa upstream jag kan få för ett jobb jag gör. Har kört på Comhem i ca 2 år nu och fram till de sista månaderna varit nöjd trots klen upstream. Men den senaste tiden har uppkopplingen varit outhärdligt dålig - ständiga nedkopplingar, ofta omöjligt att ladda upp saker etc. Hoppas nu bostream håller vad de lovar...jag lämnar en rapport när jag fått leverans och testat lite..

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Wasp_EAF331

Lupson jag har haft Bostream 2,5 i snart 2 år och haft 2 stopp på den tiden :)
Jag är nöjd men lite sugen är man på mera fart, men inte till vilket pris som hällst

Lupson

Fick leverans idag och det är ett jättelyft jämfört med Comhem. Trodde verkligen inte det skulle vara sån skillnad även vid surfning men det var det verkligen. Får väl se om jag är nöjd om ett tag...

Lite surt dock - nu lanserar de sin 26 Mbit-tjänst "scream" i GBG. Jag bor iofs på gränsen för att kunna få den, men man väljer ju hellre 26 Mbit för 399:- än 2.5 för 449:- .....
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X