News:

No significant change

Main Menu

Ofp-lan!

Started by Bjoernen, April 14, 2003, 02:13:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjoernen

vi har spelat väldigt mycket ofp över inteernet men kanske det e dags för ett lan där vi kan träffas utan teamspeak och prata Ã,´LiveÃ,´ :p  vet att vi bor ganska utsprit över vårat avlånga land men om det e ågon som har tips om hur vi skulle kunna lösa det och om det e någon som skulle vara intresserad av att anordna ett  ofp lan så kan man ju skriva sina ideer här hade tängkt mig någon gång i sommar kanske så att man har tid att planera samt fixa resa om så behövs e nni intreserade så medela det här :)

ps: har typ ig i svenska så vet inte vart man ska sätta pungkt :-OO
Kort lätt attack spade !

Dubble0zero

#1
Jag är intresserad, jag bor i och försig utanför Eskilstuna, men till Stockholm kan jag komma, det är inte för långt... ;)

Vad jag vet just nu så passar det i princip när som hellst så länge det är på något skol lov...
...000... =)

GoLo

Jag är också me om det passar med datum och så!

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


KeyCat

Om allt klaffar för övrigt så är jag på (föredrar hösten framför sommaren)!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Jag kom på en sak, om NOSIG gänget ändå är samlat i Stockholm, och om man är där lite längre tid så kan man ju hitta på andra aktiviteter, t.ex. så har jag och Bjoernen pratat lite om att man kanske skulle kunna hyra softairguns någon dag, det finns en bana utanför Stockholm där man kan hyra hela banan, utrustning och vapen en hel dag... och sen kan man ju panga lite på varandra... :p
...000... =)