Horizonten dominerar på Komvux!

Started by Horizon, March 18, 2002, 13:25:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Vad är det för ödlor du/ni har?

Jompalainen

#17
Var pluggar du någonstans Horizon? Håller ni till på Margaretegärdeskolan eller uppe på I17?

Själv gick jag på Komvux på Margaretegärde och hyfsade till mina betyg:) I17 gjorde jag lumpen på faktiskt, låg i kasern tornet om jag inte minns fel.

Lite skoj fakta. Från musikberget, som ligger precis uppe vid kasernerna på I17, sköts en Ju 52:a ner av ett luftvärnsbatteri 1940. Uddevallingarna var bra spaka efter det och trodde att Tysken skulle komma och hämnas... men det vet du säkert redan...

Så kan det gå...

Ps. Vad heter er lärare förresten?? Inte Johan Birging möjligen??


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

SledgeHammer

Jotte: Se ovan =)

2 gröna leguaner och 2 dabbagamer.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Komvux ligger numera på I17-området! Jag gick första terminen på Margretegärde innan de flyttade till I17.

Måste säga att Margretegärde var bättre eftersom det ligger så mycket närmare centrum än I17.

Har själv hyfsat till mitt medelbetyg litegrann under 3 terminer... från 2.7 till 4.3... (hoppas att det är okej att jag skryter lite) :)

Hoppas på att komma in på någon trevlig naturvetenskaplig utbildning i Gbg till hösten.

Hejhej!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jompalainen

Oj oj!

Very najs improvement of betygen alltså! :)

Ahaa! De har flyttat hela klabbet till I17 säger du. Vad är det på Margaretegärde nudå?? Har Agnebergsskolan tagit över de lokalerna igen???

Lite nyfiken bara på vad som händer i gamla Uddevalla...


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

ft

Hårrisånten,
master documents och subdokument? Alltihopa mallat? Figurförteckningar, korsreferenser, bokmärken och bilagor? :)

Mvh,
 /ft, som tillbringat alldeles för mycket tid i det sorgsna rapportskrivarträsket

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Universitet och PM skrivande. Oh my. Vetenskaplig metod någon? *kräk*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jompalainen

*KLÖK*

Tala inte om det. Jag har en c-uppsats som ligger och släpar... *Blöörk*


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34