News:

No significant change

Main Menu

X-45 problem

Started by daft, March 26, 2003, 18:09:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daft

Har lite problem med min alldeles nyinköpta X-45:a. Stickan fungerar alldeles utmärkt i både spel och Kontrollpanelen. Problemet är att jag inte kan köra Saitek Smart Technology Programming Software eller Profile Launcher. I SMTPS-fallet får jag bara felmeddelandet: "You must plug in a supported Saitek programmable controller before you can continue". Det har jag ju bevisligen gjort, men programet vägrar ändå erkänna detta faktum.

I Profile Launcher fallet vägrar den helt enkelt att starta. Jag klickar på programmet i starmenyn men inget händer. Jag installerade om stickan med samma resultat.


Jotte


daft

Det löste sig tack och lov. XP ville inte riktigt kännas vid de nya drivrutinerna, men en smula våld övertygade det att acceptera mina krav. ;)

Ickx

Lust att berätta mer? Snälla ;)

Jag hade samma problem förut men löste det på något vänster, nu när jag installerat om XP lyckas jag inte alls få det att fungera. Dessutom tycker datorn att fire-knappen är intryckt hela tiden, det borde dock hänga ihop med det andra tror jag då samma sak inträffade förut men löste sig. JAg antar att det var när XP godkände mina drivisar.