Artikel på Tom's om min kylare till grafikkortet

Started by Horizon, March 05, 2003, 19:14:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

För er som är intresserade har jag lagt upp lite bilder av min Zalman-montering. Samtidigt som jag monterade kylaren till grafikkortet satte jag även dit en kylfläns på moderkortet. Bildrubrikerna talar nog för sig själva. :)

Med reservation för några oskarpa bilder > VASSEGO
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Men hallå, berätta hela historien för oss oupplysta om ni nu måste vara sura på Tom's Hardware. Som det är nu framstår ni ju bara som ett par gamla sura gubbar som sitter och muttrar "det var bättre förr" ... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Nja, det var det väl inte. Nuförtiden upprätthåller jag principen mest pga att siten är oläsligt jobbig. Tom håller ju sina tassar borta och låter kunnigt folk jobba... Men "i tidernas begynnelse" så var Tom ett svin och till på köpet ett sponsrat svin i vissa fall. Mao inte något man kunde lita på och något man tom själv kunde konstatera felaktigheterna i.

ctrl, orkar du fylla i?
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Horizon

Hmm... okej... det där lät ju onekligen lite... misstänkt... och trist... :-/

Men... jag som inte var med på den gamla goda tiden har aldrig funnit några anledningar att inte läsa på varken Tom's Hardware eller Anandtech. Jag använder dem båda i syfte att lära mig mer om hårdvara, och jag prenumererar på bådas nyhetsbrev.

Hela den där historien spelar egentligen inte så stor roll för mig idag, eftersom jag inte hittar något bråk på sidorna i dagens läge (de båda inblandade har väl antagligen vuxit upp och glömt gammalt groll).

Jag håller dock med om att Toms sida är väldigt plottrig och svårläst. Dock hittar jag oftast det jag letar efter.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by ctrl
...ca. 97 när alla seriösa sidor fortfarande gjordes med notepad...
Vad menar du? Vad skulle man ananrs använda? :D :D :D

Mupp

Jag överväger hatfull attityd gentemot Tom's...

Horizon-> Ser ut som ett tyst-bygge där, skulle inte vilja lista vad du har för specialare, och hur mycket de hjälper? Snäääälla-snälla-snälla....

Horizon

Jo det kan jag göra, men inte nu, för nu är det Star Trek Voyager. :D

Återkommer med mer info.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names