Sliten skräpjoyya köpes

Started by Bax, March 03, 2003, 15:46:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Jag önskar köpa någons beg joystick för att plocka reservdelar,
enda krav är 4-vägs HAT switch.
Om ni har nått i källaren så PM`a mig här på forumet.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

#1
Jag önskar köpa samma sak faktiskt :)

enda krav är fungerande 4-vägs hat switch (8-vägs går också bra)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

Jag har en gammal FCS och TQS från thrustmaster som jag inte använder längre... när man har en cougar käns de ganska plastiga.... Vet egentligen inte vad jag vill ha för dem men åtminstone så att de täcker porto och sånt.

Har även en såndär thrustmaster jojje i F4-stil med extra hårda fjädrar. Tror att en knapp har gett upp men det kan vara något enkelt glapp någonstans. Kan väl tänka mig motsvarande deal på den.

Om ni är tillräckligt snabba med att svara så kan jag ta med dem till F7 på lördag


När jag ändå håller på att kränga grejer så har jag även ett par thrustmaster pedaler som jag int använder lägre dels pga platsbrist under skrivbordet och dels för att jag tyckte de var för tröga och därmed gav för lite finkänsla... Men det kan nog avhjälpas om man är lite händig. Fast de här vill jag nog ha lite betalt för... Vet inte vad de går för nya, men låter en tusenlapp för mycket? De är inte använda speciellt mycket utan har mest samlat damm.

Horizon

Jag har en låda stående under skrivbordet med en FLCS och en TQS eller vad det heter. Gameportvarianten, därför använder jag dem inte. Skulle gärna skänka bort dem, men grejen är den att det är en polare som ställt av dem här, så jag vågar inte ge bort dem utan att fråga honom först.

Går det bra kan jag göra som Phlerp och ta med dem till studiebesöket på lördag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Någon som vet om Thrustmaster pedalerna går att köra ihoop med en Sidewinder Force Feedback 2 ?  Tidigare MS stickor har dock bara funkat med något alster från en tysk firma, simpedals elelr vad det heter.

Obizzz

ta gärna med grejerna så kan jag titta på det om det inte är något problem...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

@obizzz: Om du vill att jag ska ta med dem så får du nog allt ta dem. Jag orkar inte rota fram dem bara för att tvingas trycka tillbaka dem om du inte vill ha dem. Ska jag flytta på allt som är ivägen så får det vara för att göra mig av med dem.

@Jotte: Det borde inte vara några problem eftersom de egentligen bara är en pot ansluten till en vanlig gameport. Veet inte om någon annan har erfarenhet av det


Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst