Saitek X-36 USB sökes

Started by daft, March 02, 2003, 09:42:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daft

QuoteOriginally posted by griffin


            lol! Det tänkte jag inte på! Undrar om man kan bygga en i Lego?

Det borde inte vara helt omöjligt. Ska slita fram den gamla legolådan och rapportera resultatet. ;)

griffin

Jaja... att det inte  slagit mig tidigare, men det borde vara den *perfekta* tillämpningen av Lego Mindstorms! Skall börja spara genast! (som om det blir billigare?!?)

Få programmera direkt mot hårdvaran (skippa de bifogade programmen) och implementera egna drivisar, mums. Det OCH bygga lego! Och flyga sim! Nu jädrar!
snappahead

Mr Jim

Dagens lego är helt sjukt, typ hur dyrt som helst och bara 2-3 bitar. Bättre förr! ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

daft

Legot funkade inget vidare, så idag åker jag till Elgiganten för att inhandla en Saitek X-45 á 999kr. :)

RAY

45 e helt ok men gillar inte fjädern som sitter i roten av stickan. 36an va bättre där, har bägge nu men mitt gasreglage glappar på 36an, nån dumnöt satte sig på den i fyllan!

Vet inte vem men tror det var LoBo!  
;)

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

daft

Har precis knäckt upp kartongen och känner mig som ett barn på julafton. Mitt första HOTAS-system! :p  849:- var alldeles lagom för den här tingesten. :)