Stockholmare! Hjälp mig!

Started by loke, March 14, 2002, 15:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

:)
Loke äe nog min äldsta F4 polare, han och jag har flygit mycket online med vår tidigare squad. Tro mig, han vet vad han pratar om när det gäller hårdvara, om inte jag minns fel så var han ansvarig för den biten när efalcon betatestades.

Loke är en av veteranerna vad det gäller Falcon 4 :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


loke

#9
Heh, jag var nog den första eFalcon betatestaren. Alltså, om jag inte minns fel var det jag som fick den första eRAZOR-versionen förutom han själv. :-)

Jag minns fortfarande disukussionerna på combatsim när det var någon (minns inte vem) som bestämt påstod att eRAZOR's screenshot var fake, samtidigt som jag flög F4 i över 100FPS. :-)

Dock så har jag stått utanför jobbet sedan F4UT (tidsbrist) så jag kommer själv att behöva en uppfriskningskurs i SP2-avionics. Någon F4UT betatestare som vill vara lärare? Jag antar att jag inte är den enda som inte tagit reda på hur allting fungerar. :-)

Förresten. jag har en bärbar dator också som duger för F4. Om någon ordnar en extern skärm så är den lika bra som en stationär så om det finns behov kan jag ta med den.

Mobile Pentium III 980 MHz
512 MB RAM
Windows 2000
ATI Radeon Mobility (duger för de flesta spel så jag tror inte F4 kommer att ha några problem)

Det som saknas är en joystick. Jag har en extra MS Sidewinder FF men den är gameport och datorn har bara USB.

Horizon

För fasen! Snälla någon, fixa en extra USB-jojje till Lokes dator! Min polare skulle _gärna_ flyga lite.

Hmm... Ett extra headset skulle iofs oxå behövas...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

loke

OK. Jag tar med den om inte min flickvän behöver den under helgen. Den är ju inte så svår att at med sig.

loke

QuoteOrginally posted by zebra

            Loke,,, har jag missat din anmälan eller? Behöver veta hur mÃ¥nga vi blir egentligen. Du kan väl gÃ¥ in pÃ¥ hemsidan och speca. vad du har för utrustning.
Ska du sova hos mig?

Jag hade nog tänkt det. Går det bra? Annars får jag lösa det på annat sätt. Hotell kanske.

Horizon

Du behöver inte lägga ut några såna pengar Loke. Vi fixar plats där det finns. Några av oss måste sova i lan-lokalen över natten ändå... :p

Jag kan själv tänka mig att vara en av dem någon av nätterna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

loke

Tack så mycket. :-)

Inga problem att sova där för mig. Jag var på mitt första datorkonvent nyåret 1989-1990. Oj vad tiden gått...

SledgeHammer

Datorkonvent?! Copyparty menar du?
Mvh  - Stefan -