Stockholmare! Hjälp mig!

Started by loke, March 14, 2002, 15:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

loke

OK, nu är jag bevisligen en idiot. Jag har har helt och hållet glömt bort att planera inför helsingborg.

Saken är den att jag har en 21"-skärm och en stor dator som på något sätt måste kunna transporteras dit. Finns det någon som har plats i sin bil? Jag själv behöver inte få plats. Jag kan ta tåget.

Om det inte skulle finnas så kommer jag nog att hyra en bil. I så fall undrar jag om det är någon som vill bara med på den?

loke

#1
QuoteOrginally posted by ctrl

            Que... en Stockholmare till :)

Och jag som trodde jag skulle bli ensam åtminståne till Linköping. Jag är ensam än så länge i min bil så det finns gott om plats för dig och din utrustning.

Tanken är att \"vi\" möter upp Hos Petter i Jönköping (Efter att eventuellt ha plockat upp ft i Linköping (Har inte hört något ännu). I Jönköping får vi väl se hur många vi är och bestämma oss för om det är en bil+kärra eller flera bilar med eller utan kärra som gäller.


Vi får diskutera vidare, vart i Stockolm bor du?

/ctrl

Wow! Tack så mycket!

Jag bor vid södra station. Var bor du? Vad är det för bil du har?

zebra

Loke,,, har jag missat din anmälan eller? Behöver veta hur många vi blir egentligen. Du kan väl gå in på hemsidan och speca. vad du har för utrustning.
Ska du sova hos mig?

sandro


QuoteOrginally posted by loke

            OK, nu är jag bevisligen en idiot. Jag har har helt och hÃ¥llet glömt bort att planera inför helsingborg.

Saken är den att jag har en 21"-skärm och en stor dator som på något sätt måste kunna transporteras dit. Finns det någon som har plats i sin bil? Jag själv behöver inte få plats. Jag kan ta tåget.

Om det inte skulle finnas så kommer jag nog att hyra en bil. I så fall undrar jag om det är någon som vill bara med på den?

zebra


Glömde att säga,,,,,  KUL,,,, dÃ¥ är vi ännu fler. Vi är med dig jämt antal. Antingen 10 eller ocksÃ¥ 12 pers.

sandro


QuoteOrginally posted by loke

            OK, nu är jag bevisligen en idiot. Jag har har helt och hÃ¥llet glömt bort att planera inför helsingborg.

Saken är den att jag har en 21"-skärm och en stor dator som på något sätt måste kunna transporteras dit. Finns det någon som har plats i sin bil? Jag själv behöver inte få plats. Jag kan ta tåget.

Om det inte skulle finnas så kommer jag nog att hyra en bil. I så fall undrar jag om det är någon som vill bara med på den?

loke

Utrusting? Tja, min vanliga flygutrustning. Dator (athlon 1.2 GHz), skärm och INGEN COUGAR! Så det får bli min X36USB som vanligt.

loke

#5
x

zebra


Hur ligger du till med minnne?

QuoteOrginally posted by loke

            Utrusting? Tja, min vanliga flygutrustning. Dator (athlon 1.2 GHz), skärm och INGEN COUGAR! SÃ¥ det fÃ¥r bli min X36USB som vanligt.

loke

#7
Jag är inte nÃ¥gon nybörjare, lita pÃ¥ mig när jag säger att allt funkar bra. :-)  Men jag vet att du bara menar väl. Här är mina specifikationer:

Athlon 1.2 GHz
384 MB RAM
Windows XP
Saitek X36USB
Geforce 2 GTS 64 MB