News:

No significant change

Main Menu

Lite snygga screen-

Started by Clark, February 13, 2003, 10:59:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

http://www.simhq.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=37;t=000804

Hoppas de ligger kvar ett tag så ni hinner se dem... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

FIna! Undrar också om och varför de tog bort skuggorna på objekten. Det kanske bara är en inställningssak. Om det finns i motorn har jag svårt att se varför de skulle ta bort dem av t.ex. prestandaskäl - givet att man har tillräckligt bra hårdvara vill man ju få med så mycket godis som möjligt, så får de som är mindre lyckligt lottade dra ned på sina settings...

Jaja... Mycket fina bilder! Vad skoj det skall bli! Nån som hört nåt mer om datum? 24 mars har jag hört, men det var ett tag sedan.

DFL
snappahead

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

Självskuggorna (som jag antar att du menar) och värneeffekt från utblåsen var tydligen något de bara experimenterade med. Tydligen var det ett misstag att de bilderna kom ut överhuvudtaget. Enligt vad de påstår kommer det inte att finnas i den slutliga versionen men kan eventuellt leta sig in i addons om det blir några sådana. Man kan ju alltid hoppas att eftersom releasedatum flyttats till sommaren så kanske de lägger med sånt iaf... men jag tvivlar.