Spetsgruppe Alfa 13-4

Started by BEQ, February 09, 2003, 21:24:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

...000... =)

BEQ

Jag jobbar ikväll fram till 19-tiden, men från 20-tiden borde jag kunna vara med en stund om ni har möjlighet att släppa in mig. Iofs är det 24 kl 21, men det går ju att rigga tvn så att man kan kasta ett halvt öga ditåt. Torsdagar låter bra i framtiden.

/BEQ

GoLo

Torsdagar passar bra för mej också... men man måste ju inte ta bort spelandet på tisdagar för det!

granQ

#11
fick i uppdrag att testa lojack av toadlife.. detta var kanske nästan ett år sen.. och den versionen sög ganska rejält. hans "lokalisera" script funkade men att springa över hela kolgujev (jag skämtar inte) var en ganska tråkig uppgift, och då körde jag i singelplayer i 4 x.. inget motstånd inget alls i stort sett. Det som fanns var starten och målet. Nu är det tydligen typ 3 baser det varierar mellan och förmodar lite roligare.. ska tanka ner och pröva snart tror jag..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Swebeast

QuoteOriginally posted by BEQ


            Aaaargh! Jag byter också gärna... Mörkerflygning på tisdagar, vilket jag glömt bort och OFp är faktiskt underordnat det. Är på för onsdag kväll eller söndag kväll denna vecka.

Swebeast: Nåt i görningen på Hagshult? Jag hade tyvärr aldrig riktigt tillfälle att komma förbi dig i Ljusdal. Man var ute och käkade och sedan slocknade man. Jag ringde en gång, men då verkade du vara ute. Jag är kass...

/BEQ

Inget fara det var samma för mig..antagligen den nordliga friska luften som gjorde en trött :-Z. Hagshult=rek inför FVÖ (IGU för Insatskomp).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC