Spetsgruppe Alfa 13-4

Started by BEQ, February 09, 2003, 21:24:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Tyvärr ingen briefing av mig.

Jag vill bara meddela att jag mot alla odds förmodligen kommer att medverka under tisdagen och nästa tisdag. Jag har tagit med mig min bärbara till hotellet i Luleå och de har Telia Homerun. Jag köpte ett Homerun startkit för 995 kr exkl moms där det ingick ett WLAN-kort och 4x24h surfning. Helt ok deal, tycker jag.

Leave no one behind on tuesday..

/BEQ

Swebeast

Själv sitter jag på ett hotell i Värnamo denna veckan...suck....:-X

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Dubble0zero

Ja, nu på tisdag så kan jag inte heller vara med, jag har nämligen slutprov på matte C på torsdag, så jag måste plugga... :-X :-Z :-X

Men om vi ska byta dag, så har jag egentligen bara två som inte passar (förutom helgen), och det är onsdagar och fredagar... annars så tror jag nog att det ska funka...
...000... =)

GoLo

Det skulle kunna passa mej också ganska bra att byta dag. Bara det inte blir på fredagar så är jag nöjd ;)

BEQ

Aaaargh! Jag byter också gärna... Mörkerflygning på tisdagar, vilket jag glömt bort och OFp är faktiskt underordnat det. Är på för onsdag kväll eller söndag kväll denna vecka.

Swebeast: Nåt i görningen på Hagshult? Jag hade tyvärr aldrig riktigt tillfälle att komma förbi dig i Ljusdal. Man var ute och käkade och sedan slocknade man. Jag ringde en gång, men då verkade du vara ute. Jag är kass...

/BEQ

Jotte

Det verkar som om Torsdagar är ett tilltalande alternativ för många av oss så jag "föreslår" i bästa diktator anda att vi flyttar OPF dagen till torsdag med omedelbar verkan. :)

Jag är dock sugen på spel ikväll oxå. :D

Clark

Jag kör gärna ikväll också, men eftersom det verkar problem med kampanjspel ikväll så kan vi väl flytta den till torsdagar. Så vanligt spel för de som vill ikväll och de som är inblandade i kampanjen på torsdag?

Ett bra uppdrag för kvällen:

http://toadlife.net/ofp/operation_lojack.php

Tydligen ett av de bästa single-uppdragen någonsin för OPF, nu i CO-OP. Värt att testa?

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

Jag kan vara med en stund ikväll. När börjar det roliga? Klockan 1900?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names