Horizon har lärt sig Mavericks!

Started by Horizon, March 13, 2002, 22:32:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Ung. så ja =)

Fas en annan fick ju lifta med nån vänligt sinnad pbv om man lekte landkrabba. Annars var det båt av något slag som gällde. 12cm KA är inte helt fel det heller.
Mvh  - Stefan -


Fancy

Är det gamla lumparminnen som diskuteras eller? En härlig upplevelse var när man satt "FÃâ€"L-post" (sitta och bevaka avfyrningar pÃ¥ HAWK systemet, alltsÃ¥ se att missilen lämnar lavetten) och en Helikopter landade brevid spaningsradarn. Eldglad som man är börjar via självklart beskjuta den med KSP pÃ¥ LV stativ samtidigt som vi frÃ¥gade spaningsradarn "Fick ni helikoptern eller? Vilken helikoptrer? Den som stÃ¥r och hovrar utanför er dörr!!! Nej vi har inte sett nÃ¥gon...." Sen den dagen fick vi lite respekt för helikoptrar :) Annars var det en fröjd att se JAS 39er svepa bara nÃ¥gra meter över huvudet pÃ¥ en. Piloter kan inte vara kloka i huvudet dom verkar ta det som en lek, rollar och stylar bara nÃ¥gra meter över marken. Kort och gott om lumpen en härlig tid med mycket intressant flygning mitt framför ögonen pÃ¥ en :)

Fancy out!

SledgeHammer

Bland annat =)

Och ibland så är det targeting pod och mavericks som gäller...
Mvh  - Stefan -


Horizon

Eller den gången när jag stod som trafikplutonsbefäl mitt i en gata i Skövde och dirigerade trafik! DET var tider det!! :)

Hmm... Faen oxå att jag drog upp detta. Kom precis ihåg att de kallade oss i trafikpluton för REMF-trupper... =(

Ha! Nu tog jag allt udden ur era fabuleringar! :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Är det inte där de har fått rondellmani du? Måste vara pga dig =)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Rondellerna har jag INGET att göra med. Däremot var jag inblandad i en STOR trafikstockning i november Ã,´96. Det spelade ingen roll hur mycket jag vevade med armarna. Bilar, lastbilar, husvagnar, PBV'er, Leoparder och STRF90 satt som klister mitt i centrum... :p

Sen blev jag brandman på Räddningsskolan istället... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Haha! Jag tror det var du iaf! =)
Mvh  - Stefan -


Weas

Jag lyckades låsa fel mål och släppa bomben häromdan, men jag märkte mitt misstag och hann byta låst mål innan impact, grymt :-D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se