Horizon har lärt sig Mavericks!

Started by Horizon, March 13, 2002, 22:32:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hej alla F4-frälsta piloter. Jag måste stolt meddela att jag precis har lärt mig att använda AGM-65 i SP2. Det tog ett tag innan jag orkade plocka fram manualen och testa, men nu sitter kunskapen där! :)

Kul att det har blivit så realistiskt! Trodde aldrig att man skulle få plocka av "linsskyddet" på en 65'a... :p

För övrigt kan jag meddela att jag kommer att bli ruggigt farlig på vårt stundande KVÄK. Med 6 stycker 65'or och 6 stycken MK-20 kommer jag att sprida död och förintelse bland de stackars Nord-demokraterna!

Hej vad kul. Nu skall här övas laserbombning!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Synd att det inte fanns tid att få med GPS varianterna... DET har jag sett fram emot.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Hehe... ctrl, nu ligger du ligger definitivt efter. Lärde mig allt om TGP:n igår kväll. Utförde 10 lyckade bombruns med GBU-24 och GBU-10. En flygbas blev ett rykande hål i marken.

Ahh, glädjen som kommer av att få skrika "Shack! Targets destroyed!" högt för sig själv i lägenheten, går inte att beskriva! :p

Skönt att cursor-speed i EXP-mode kommer att vara lägre i framtiden. Som det är nu, kan det vara lite knivigt att verkligen pricka rätt mål när man är stressad och missilerna viner kring öronen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Ni låter som proffs. En annan stackars amatör har väl inget att göra bland er.....

QuoteOrginally posted by Horizon

            Hehe... ctrl, nu ligger du ligger definitivt efter. Lärde mig allt om TGP:n igÃ¥r kväll. Utförde 10 lyckade bombruns med GBU-24 och GBU-10. En flygbas blev ett rykande hÃ¥l i marken.

Ahh, glädjen som kommer av att få skrika "Shack! Targets destroyed!" högt för sig själv i lägenheten, går inte att beskriva! :p

Skönt att cursor-speed i EXP-mode kommer att vara lägre i framtiden. Som det är nu, kan det vara lite knivigt att verkligen pricka rätt mål när man är stressad och missilerna viner kring öronen. :)

SledgeHammer

Nä, precis. Vi får roa oss med magnetlinjaler och mikrovågsugnar du och jag. =)
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Synd att det inte finns nåt samarbete mellan slamkrypare som en annan och halsdukarna i det blå. Det var ganska häftigt att ligga med eldtillstånd på en haubits 77 bataljon och mäta in mål med min belysare. Ännu tuffare när inskjutningsgranaterna landade och man gjorde en nedslagsinmätning och skickade datameddelandet till deras S-plats som bara körde in det i ballistikdatorn och sen drog iväg en eldstöt och satte sig att vänta på ny nedslagsinmätning från oss. Ett tryck på knappen för "mer eld erfordras" och två eldstötar till kom intrillandes.
Målet bekämpat och man letar reda på ett till och börjar om.

=)
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Tänk vad gôtt att ligga och lysa på nåt och sen bara *kaboooom* så går det sönder.

=)
Mvh  - Stefan -