News:

No significant change

Main Menu

TS2?

Started by BEQ, January 26, 2003, 18:08:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Vi gjorde ett försök med TS2 (vet inte om servern fortfarande finns kvar uppe) Men efter en del trixande och proteser från folk med lägre bandbredd gick vi tebax till TS1.

Ja det var jobbigt när Sledge med flera slängde hit sina träben och gamla löständer. Var nästan lite gudfadern-stämmning här ett tag. :D


/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Jotte

Skulle ni kunna dubbleköra både en TS 1 och en TS 2 server för en tids test?

SledgeHammer

Horiz: Var det inte någon fler med taskig bandbredd också?

Tänkte försöka sticka ut hakan varje söndag framöver iaf... får se om jag lyckas.
Mvh  - Stefan -


KeyCat

Vill inte låta som en bakåtsträvare men håller fortfarande på "if it ain't broken don't fix it" ;)

Vad det gäller ljudkvaliten så tror jag det mestadels beror på dåliga mikrofoner/headset. Som ett exempel har jag alltid haft extremt svårt att höra granQ medans jag hör er andra perfekt i TS1....

/Christer (a.k.a KeyCat)


>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Jag håller med om att GranQ knappt hörs, och jag hör er andra, men det är ju inte toppen kvalite på ljudet... Fast det behövs ju i och för sig inte, men om man kunde få lite bättre kvalite genom att bara byta program så skadar det ju inte att testa... Fast om det tar bandvidd så kanske det inte blir så bra i alla fall...
...000... =)

bALoO

TS2-servern ligger uppe och har gjort så sen jag drog in den första gången. Uppdaterade nu till den senaste versionen. Verkar inte ha hänt så mycket men de jobbar ju på RC2 så vi får väl se. Samma IP och lösen som till den andra TS-servern.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Mr Jim

Dubble0zero>Man ska vara stolt över sin manliga röst? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Dubble0zero

Den förvrängda utan bas som kommer via hörlurarna då eller... =)
...000... =)