Spetsgruppe Alpha 13-1 uppdrag 2

Started by BEQ, January 21, 2003, 22:47:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Låter som ett bra förslag Clark. Just nu är det minst 50% bortfall och när jag loggade in nu fick jag ettt "trevligt" meddelande från Telia att de uppgraderar internet och att det kan bli driftstörningar tisdag-fredag. Om man fick problem skulle man stänga av modemet och starta om datorn efter ca 60 minuter och försöka igen...:-X Lagen om alltings ......... säger ju att det skulle säkert slåtill redna ikväll.

Som alternativ tycker jag vi försöker knäcka HALO uppdraget, alternativt kör en cleansweep i senaste versionen av KeyCats ToD. :)

KeyCat

Om bortfallet blir för stort ikväll instämmer jag med Clark och Jottes förslag...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Ja, jag håller med er andra... vi kan ju köra något annat uppdrag, har vi nåt speciellt, annasr så tar vi väl ToD... Personligen så tycker jag att det är något av det bästa man kan göra med Flashpoint...:)
...000... =)

Dubble0zero

...000... =)

BEQ

Är det alltså rätt uppfattat att ni inte körde uppdrag 2 i tisdags? *hoppas*
I såna fall är jag definitivt på på tisdag. Det visade sig att jag kanske kunnat vara med i tisdags.

Väl framme på hotellet i Ljusdal upptäckte jag självklart en skylt i receptionen att de hade Telia Homerun. Alltså skulle jag ha tagit med mig datorn i alla fall. Det hade fungerat hur bra som helst att ha med den i kärran. Merde...

/BEQ

Clark

Jag är ledsen att meddela dig BEQ att vi faktiskt körde uppdrag 2. Från början var det inte tänkt så eftersom flera av hos hoppade av, dock hoppade ctrl på igen. Detta resulterade i att gruppen bestod av mig, ctrl, KeyCat, Jotte och DubbleOzero. Vilket vi ansåg vara tillräckligt med ordinarie spelare för att köra.
Det tog två försök att klara uppdraget, pga. viss klantighet första gången. Men sedan gick det bra och alla överlevde. Kul uppdrag och lagom svårt tycker jag.
Hoppas du kan vara med nu på tisdag, för då kör vi vidare... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

BEQ

Darn... Någon som vill köra om det under helgen? :)


/BEQ

granQ

fan glömde bort, vi klarade inte det, och ska fixa briefing tills tisdag.. kommer troligen söndag morgon (lördag är det lan utan nät förbindelse)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)