News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Subroc

aha, inser nu att jag var lite luddig i min framställning  :D

KeyCat

Tack för lite skönt lö e.m lir på HUD DK RR!

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_


Dejjvid

Har kommit halvvägs i mina inställningar för att kunna flyga som jag gjorde i vanilla Arma2. Skyfflade runt en 30-40 pers i chinooken iaf.

KeyCat

#532
Låter bra Dejjvid, hade varit skoj om du får till det så vi kan testa flyga de två MH-6 i formation nästa gång när vi lämnar/hämtar Salsam & Co! Om jag inte är för trött när jag kommer hem efter träningen lägger jag mig på TS senare.

Det bästa igår var när jag hade en snubbe i LitteBirden som bad mig att flyga något säkrare för han var nervös för sitt (virituella) liv :D

Ohh.. glömde ju länka till Salsams hjälp med att plocka ner det plan som jagade mig tillbaks till basen...

 http://keycat.no-ip.com/arma2/101115/

Det är de filerna daterade 2010-11-15. Kollar man noga på första bilden ser man planet precis under mina rotorblad och Salsam gör sin AA-launcher redo nere till vänster vid tornet...

/KC
>> It's all about teamwork! <<

cain

någon som har Nosig och anrops TS servar? Lite lättare att glida in o kolla om det spelas :)

KeyCat

Quote from: cain on November 16, 2010, 18:46:43
någon som har Nosig och anrops TS servar? Lite lättare att glida in o kolla om det spelas :)

Info för NOSIG TS3 hittar du här Cain... Hoppar in en sväng snart innan det är sängdags.

http://yllestrumpan.se/forum/index.php?topic=4829.0

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Dejjvid

Igår var det roligt att flyga iaf. Jag har köpt FRAPS en gång i tiden. Måste hitta mina användaruppgifter sen skall det filmas formationsflygning med LB :) En lärdom är att chinooken är brutalt står, och skall man skohorna ner den så måste man antingen ha en rotekamrat som ligger bakom, eller en gunner/lastmästare.. :)

KeyCat kanske fick några fina skärmdumpar från gårdagen.