News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Kanske lite Arma senare ikväll? Jag kör nog mellan 20-22. Finns på TS då.

Horizon

Sorry, har varit med niorna i Göteborg hela dagen och är helt slut. Tre olika studiebesök och en massa information har tröttat ut både kropp och hjärna rejält. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Tackar Salsam för ett trevligt mission i Arma2 igår. Klart roligare uppdrag än tidigare (ARMA "1"); större variation och dialoger  :)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Verkar som det blir lite ArmA II MP test ikväll vid 19.30 tiden... Joina TS om ni har lust.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Det var skitroligt! Funkade ju jättebra med ett stor coop och massor av folk.

Lite tråkigt med ful grafik men man får väl ha lite tålamod. Sen tycker jag flygkontrollerna känns helt konstiga. Ska testa lite mer.

KeyCat

Japp, för att vara vårt första test är jag imponerad och AI'n verkar definitvt ha fått bättre hjärnor! Första gången jag någonsin blivit "pinned down" av AI'n :D

Ett par patchar till + ett nytt GFX kort och ArmA II har chans och bli en klassiker!

/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl



090622 Helt utan planering blev det 5 från NOSIG som körde multiplayer.   

Vi körde Domination på www.suicidesquad.co.uk    bknec, ctrl, Grimel, KeyCat, Rivvern
Control
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Quote from: KeyCat on June 22, 2009, 21:52:07
Japp, för att vara vårt första test är jag imponerad och AI'n verkar definitvt ha fått bättre hjärnor! Första gången jag någonsin blivit "pinned down" av AI'n :D

Ett par patchar till + ett nytt GFX kort och ArmA II har chans och bli en klassiker!

/KC



Ibland undrar jag om du är betald av, vissa, speltillverkare..  ;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC